RSS
A A A
SmodBIP

ePUAP - Elektroniczna Skrzynka Podawcza Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza w Radomiu

Zgodnie z art. 63 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. 2000 nr 98 poz. 1071) złożenie podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) może nastąpić za pomocą środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu administracji publicznej utworzoną na podstawie ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. 2005 nr 64 poz. 565).

W związku z powyższym Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju uruchomiło Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej – ePUAP, na którek Dom Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza w Radomiu posiada swoją Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP).

Złożenie Pisma (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza w Radomiu możliwe jest jedynie w przypadku posiadania konta użytkownika na platformie ePUAP.

ePuap

Link do Elektronicznej Skrzynki Podawczej Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza w Radomiu na platformie ePUAP (adres skrytki: /DPSGARBARSKA/SkrytkaESP )

Uwaga!
Za działanie powyższego linku odpowiada platforma ePUAP. W przypadku wystąpienia nieprawidłowego przekierowania przy ładowaniu tej strony, należy przejść na stronę główną platformy ePUAP (https://epuap.gov.pl/) po czym w wyszukiwarce wpisać frazę: Dom Pomocy Społecznej im. Św. Kazimerza w Radomiu i na wyświetlonej liście odnaleźć skrzynkę podawczą Domu.

Dokument elektroniczny opatrzony bezpiecznym podpisem elektronicznym może również zostać doręczony do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza w Radomiu na informatycznym nośniku danych poprzez jego przekazanie wraz z tym nośnikiem od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00  do Kierownika działu Administracyjno-Gospodarczego w siedzibie Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza w Radomiu. 

Akceptujemy doręczenie dokumentów na płytach CD-ROM oraz formaty dostarczanych danych wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. 2011 nr 206 poz. 1216).

Zgodnie z wyżej wymienionym rozporządzeniem, jeżeli zachodzi potrzeba przekazania więcej niż jednego pliku, pliki umieszcza się spakowane w jednym pliku w jednym z poniższych formatów: .zip - ZIP file format, .tar - Tape Archiver, .gz (.gzip) - GZIP file format, .7Z - 7-Zip file format.

Nośniki lub dokumenty zawierające złośliwe oprogramowanie będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.



Opublikował: Jan Seliga
Publikacja dnia: 22.07.2014
Podpisał: Jan Seliga
Dokument z dnia: 15.05.2014
Dokument oglądany razy: 3 157